Maandag 14 / Dinsdag 15 aug 2023

15 augustus 2023 - Wieringerwerf, Nederland

Nog 1 verhaaltje om het af te sluiten.

De dag begon heel vroeg 3:35 uur het bed uit en koffer inpakken.  Van het park kregen we een zakje brood en aardbeien mee voor onderweg. Erg aardig maar helaas het was geen top kwaliteit.

Exact 4:15 uur stond de taxi klaar. Een oude Toyota Corolla, eigenlijk voor 3 passagiers, stond klaar om ons naar het vliegveld te brengen. De koffers pasten natuurlijk ook niet in de auto als je met z’n drieen op de achterbank zit. Dan maar 1 koffer op de imperiaal. Niet erg maar dan moet je die toch vast binden…

Nee dat is niet nodig volgens de chauffeur. Oke. En inderdaad aangekomen bij het vliegveld lag hij er nog op, pfff.

Drie uur wachten voor dat we richting de tussen stop in Houston vliegen.

P1004332De koffers zagen we naar binnen gaan gelukkig!!

Net voor dat het boarden begint wordt mijn naam omgeroepen, erg vreemd je naam te horen op zo’n groot vliegveld. Routine controle. Voordeel is dat je als eerste het vliegtuig in mag. Na dat er twee mensen met een rolstoel in gebracht werden.

20230814_085814P1004361

Alles gaat prima tijdens de vlucht totdat er waarschijnlijk door de piloot naar het vliegveld geroepen werd…..

Housto

Er was namelijk 1 persoon van de rolstoelers die niet goed geworden was. De man was al behoorlijk ziek het vliegtuig ingegaan en was nu meer dood dan levend. Na de landing brandweer erbij, ziekenbroeders, man afgevoerd en daarna mochten wij het vliegtuig verlaten in Houston.

P1004377Houston2

12:45 aankomst in Houston. 16.00 uur (23:00 uur ned. tijd) het vliegtuig weer in en dinsdag morgen 8.55 uur (ned tijd) stonden we weer op Schiphol.

20230815_002556

En dat was het dan, drie weken prachtig weer (in het regen seizoen) door een prachtig land met prachtige mensen. Een gezellige tijd met z’n vieren, dit pakken ze ons niet meer af.

Ik hoop dat iedereen genoten heeft van de verhalen en de foto’s (uit de reactie blijkt dat zeker het geval te zijn geweest,  dank daar voor, ik vond dat ook erg leuk)

Misschien bij een volgende vakantie pakken we de draad weer op. Iedereen die nog vakantie heeft  wens ik nog een fijne tijd met mooi weer. Tot ooit!!

1. Caroline:
    15 augustus 2023
    Wat hebben we samen veel beleefd en herinneringen gemaakt . Teveel om op te noemen maar voor altijd bij ons. Bedankt voor deze reisblog waardoor we ook thuis weer alle dagen kunnen terug beleven. Liefs Caroline, Erwin
  2. Martin:
    15 augustus 2023
    Ja dank voor de mooie verhalen en foto's. Groetjes !
  3. Jolanda Boin:
    15 augustus 2023
    Welkom thuis, bedankt voor de mooie verhalen en foto's heb de reis een beetje mee beleefd.
  4. Anja:
    15 augustus 2023
    Heel leuk om te lezen en met jullie mee te reizen. Het is voor jullie zelf nog leuker om het over tijdje weer terug te lezen. Ervaring.
  5. Peter van Ingen:
    15 augustus 2023
    Ofschoon we niet zoveel reageren hebben we genoten van jullie belevenissen en foto's. Bij ons was de wifi ook niet zo sterk, dus vaak cluster lezen. Bedankt en veel sterkte het dagelijkse leven weer op te pikken.
  6. José Brouwers:
    15 augustus 2023
    Zeker genoten van de verhalen en mooie foto’s. Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt!!
  7. Gea:
    16 augustus 2023
    Welkom thuis, genoten van het " meereizen", gesmuld van jullie verhalen en prachtige plaatjes. Bedankt daarvoor
    En inderdaad hoe mooi zo met zijn vieren, waardevolle herinnering💋
  8. René de Vries:
    16 augustus 2023
    Welkom thuis, genoten van jullie avontuur, bedankt dat we het mee mochten beleven en natuurlijk de prachtige foto’s.
    Wij komen morgen (donderdag) weer thuis, eerst nog even van deze dag genieten en dan helaas weer inpakken.