Vrijdag 4 aug 2023

5 augustus 2023 - Monteverde, Costa Rica

Vandaag vrijdag  was dag. De aktiviteit van vandaag staat om kwart over tien gepland. Dus even een rustige start. Een handwasje doen het blog van gister schrijven, gewoon even rustig aan.

P1002716P1002803

Want de aktie zal heftig zijn vandaag. Ziplinen gaat het worden.

IMG_1325

Dwars door het regenwoud verdeeld over een baan of 5. Met als laatste de Tarzan swing.

Eerst zittend in je tuig en daarna als een vogel onder de staalkabel hangen.

IMG_0070IMG_0060IMG_0064

De Tarzan swing is vanaf een dertig meter hoog plateau af springen aan een touw dat tien a twintig meter voor je vast zit. Dit is best wel een uitdaging. Eerst een vrije val naar de grond en dan is het net een schommel. Carolien en ik zijn de uitdaging aan gegaan. Erwin mocht niet en het was beter dat Monique deze uitdaging niet aan zou gaan.  Wat een geweldige ervaring. Het was wel weer heel veel omhoog lopen wat best zwaar was (respect voor Monique)

moniquetrap

Klik op onderstaande link voor de aktie.

Ziplinen in Monte Verde

Na deze ongewone bezigheid zijn we koffie gaan drinken in het dorp Santa Elena en zijn Monique en ik op het resort gebleven en zijn Carolien en Erwin naar een nationaal park gegaan om nog een rondje te lopen.

1. Caroline:
    5 augustus 2023
    Wat weer een fantastische dag met allerlei overwinningen en mooie plaatjes👌💯💖
  2. Grietje Groeneweg:
    5 augustus 2023
    Noh wat stoer maar tegelijkertijd uitdagend 😱💪🏼 Fantastisch reis met veel hoogtepunten!! Geniet er heerlijk van 💯🥰
  3. Jolanda Boin:
    5 augustus 2023
    Onwijs gaaf, wat een uitdaging super stoer💪
  4. Anja:
    Grensverleggende dag 🏆